(^_^)

Friday 30 September 2011

Persediaan Jamuan Penutup Aidilfitri 2011

Aku rase macam aku sorang je yang buat majlis ni kan?
Ke ade gak orang lain buat?
Huhu...

Ape pun majlis malam ni untuk 4 orang tetamu je.
Merangkap housemate aku..
(Roslina Zakaria@kak na, Syuhada Aziz@kak chik, Yasmin Zabarullah@yasmin, NorFaizie@fizi)

Bukan tak nak buat untuk semua kawan2...
Tapi ni kira practice la sebelum buat majlis besar untuk semua kawan2..
Lagipon kan lagi best kalau buat kat rumah sendiri..
Rumah sewa aku sekarang ni comel je..
Tak sesuai nak menampung jumlah tetamu yang ramai..
Harap faham ye kawan-kawan.

Jom cekidaut ape yang aku dah prepare untuk majlis malam ni..

Ayam yang dah aku debone kan..& perap dalam peti ais malam tadi..

Coslow yang aku buat malam tadi lepas settlekan ayam..yummy2..

Petang ni tinggal masak baked bean & grill ayam.
Menu tambahan : jagung kukus.
(nasib baik ade stok jagung kat dalam peti ais. Baru pagi ni Kak Chik bagitau yang dia tak makan baked beans..ishh rugi rugi rugi..baked beans kan sedap)

Tema malam ni : WESTERN FOOD !

No comments:

Post a Comment