(^_^)

Tuesday, 6 September 2011

Muntah-muntah? Loya??

Masuk hari ni..dah nak dekat seminggu Mr Hubby loya-loya.
Katanya..rase macam nak muntah sangat.Tapi tak kua apa-apa pun..
Nak kata sebab makan banyak pun tak sebab dia dah mula makan sikit..
Semalam sakit pinggang pulak.
Malamnya terus tak boleh tidur sebab tekak loya gila gaban.
Asik bangun je pergi toilet..tapi tak muntah pon
(Aku tido mati tak sedar pun dia bangun banyak kali huhu..sowie ye hubby)

Alkisah pagi tadi..aku tak sempat nak buat sarapan(sebab dah lambat nak gi keje)
So dia makan la maggi..
Lepas suap dua sudu terus muntah..
Tak sempat nak ke toilet.. (nasib baik tak kene carpet umah kakak..kalau tak..huhu)

Hari ni last hubby cuti.Tadi dia dah naik bas ke JB..pukul 10pm.
(Siap bawa plastik ngn towel kecik lagi, plus asam...takut muntah lam bas)
Esok hubby dah start keje..
Tapi next Jumaat malam jumpa lagi. Yeah! (^_^)
Tu la rutin kami. Jumpa every weekend je..
Miss you hubby!

Tadi sampai je umah sewa..terus timbang berat.
Jangan tak pecaya ye..berat aku sekarang 53KG!
Naik giler2.
Dulu sebelum kahwin 48kg.
3 bulan lepas kahwin naik 2kg...jadi 50kg.
Lepas raya terus naik 3kg! 
Syabas ye Nurul Shahidah.

Kalau still takde sebarang GOOD NEWS
lepas ni aku kena usaha keras untuk kempiskan mana yang dah kembang.
Mesti!


Gambate Yuyui_chan!


4 comments:

  1. haaa tu la..bile kte ckp dye pegnant dye mrah plak huhuhu

    ReplyDelete
  2. ada jugak hubby yg rasa loya n mengidam waktu wife pregnant ...

    ReplyDelete
  3. harap2 masin la mulut bonda eva ni ye..

    ReplyDelete