(^_^)

Thursday 14 February 2013

Hijrah





Dah lama aku nak berhijrah kepada yg lebih baik.
Tapi asyik terfikir pasal orang lain je :
'nanti ape pulak orang kate?'
'tak pelik ke?'
'nanti orang kata buang tebiat pulak..'

Sampai bila nak fikir pasal orang lain kan?
Kita hidup atas diri kita sendiri..untuk diri sendiri.
Bukan untuk orang lain.
Kita hidup dengan mengharap Redha dari Allah..
bukan mengharap pujian orang..

Yang ada dengan kita setiap masa..setiap detik ialah Allah
hanya ALLAH
bukan orang lain
kan?

jadi bila dah niat nak berubah, niat hanya kerana Allah.
bukan kerana orang lain.

Ya.
Aku berubah kerana Allah.
kerana aku takutkan neraka Allah..
aku tak kuat nak hadap siksa neraka Allah.
aku takut sebab sakaratulmaut tu sakit.

Semoga Allah tetapkan pendirian aku yg 1 ni.
Aku niat menutup aurat dengan lebih sempurna kerana Allah S.W.T
~Amin~

(^_^)

No comments:

Post a Comment