(^_^)

Friday 30 December 2011

Minggu ke-11...buasir?

Malam tadi adalah malam yg menggerunkan dan mengecutkan perut aku.
Aku tak boleh nak tidur sebab perut rase tak selesa sangat.
Krook2 je bunyi..
Rase macam ada ribut je kat lam perut.
Pastu rasa nak melabur..bila dah masuk lam bank..
Cuak giler aku bile tengok bahan buangan aku bercampur ngan darah!
memang takut tahap nampak segerombolan pocong.

Terus aku inform hubby.
Hubby cakap mungkin buasir kot..
Sebab aku memang suka makan pedas..and terlalu gilakan pedas.
and dinner malam tu memang aku ade makan SESUDU sambal belacan yang super pedas.
sesudu je..selalu xde problem pon.
Fuhhh..
Lega sikit aku.
Ingatkan aku gugur tadi.
Tapi bila pikir2 balik..kalau gugur mesti la kua darah kat depan..
bukan kat belakang macam yg jadi kat aku ni kan?kan kan? kannn?

Moral of the story : pasni kena la KURANGKAN makan makanan pedas!
mesti!

Tapi kalau nak suruh aku stay away dari makanan pedas memang la mustahil kan?
Urmmmm what to do?

No comments:

Post a Comment