(^_^)

Friday 18 November 2011

Aku mula bosan

Sekarang dah tak boleh selalu on9 lagi sbb laptop wat hal.
Dye dah tak boleh detect Wifi yg ade.
So kena la guna broadband..
Tapi nak beli kena tggu bulan depan..
Bajet bulan ni xde lebih untuk broadband.

Bermulalah hidup tanpa internet ku..
Cukup bosan.
Tak lalu la pulak nak layan citer korea hari-hari.
Habes..takkan nak makan 24jam pulak.
Eermmm..
Tu sebab dah lama aku tak update blog ni..
Selalu idea tu datang time tengah bersenang-senang kat umah..time mlm2
Time keje macam ni tak tau pulak nak tulis ape.

...........................................................................................................
...........................................................................................................

Aku nak berniaga la.
Taknak keje bawah kaki orang lagi..
Bosan.
Aku nak berniaga.
Aku try buat bisnes on9.
Tapi bulan lepas target tak dapat dicapai.
Aku kena susun strategi nih.
Kena gempakkan promotion.
Kena rajin.
& kena ade broadband.
Huhhh balik pada benda yg same jgk...BROADBAND.


Aku tak boleh berniaga face-to-face sebab communication skill aku sangatlah HODOH.
Means aku tak pandai bercakap.
Dan aku tak berapa suka bercakap..pelik kan.
Itu la aku.

Aku tak suka bercerita.
Aku tak suka cakap banyak.
Aku lebih senang mendengar.
Kawan-kawan takkan tau apa-apa pasal aku kalau tak tanya.
Sebab once aku dah start bercerita..aku akan terus bercakap (^_^)
So kalau aku cakap banyak tu maknanya aku selesa la dengan kau.
& kalau aku buat endah tak endah tu maksudnya aku JELIK la dengan kau.
Faham?

MOOD : meracau!

No comments:

Post a Comment