(^_^)

Friday 20 May 2011

TERKILAN + SEDIH + MENYAMPAH = GTH LA WEI !

Sangat geram! Majlis dah 3 minggu selesai tapi aku nak cakap jugak pasal ni. Tak puas hati betul dengan perangai orang-orang BERKENAAN.




Pasal jemputan kahwin pun nak jadi isu.Kad dah bagi. 
Terpampang besar-besar kat ofis 
UNDANGAN MAJLIS PERKAHWINAN.. 
macam kat atas ni ha.
Takkan tu pun tak reti baca? Nak juga pengantin bacakan ke?
Nak gak aku tampal kad kat dahi korang?Bagi jelas dan nyata kat depan mata kan.

Timbul lak isu aku tak bagi kad sorang satu.
Halooooo! (PANAS NIH) Kawan-kawan sekolah aku pon tak bising pasal kad ni..
boleh je dorang datang.
Ade je wakil Teknik PD datang.
Ade je wakil SMK Desa Cempaka datang.

Yang ko pulak nak pukul canang aku tak bagi kad sorang satu ni apehal??
Dah niat hati tak nak datang, cakap je la tak nak datang.
Tak payah nak bagi alasan yang tak matang cam tu bai!
Bikin panas.

GO TO HELL LA !


No comments:

Post a Comment