(^_^)

Saturday 28 May 2011

MISSION POSSIBLE !

Bukan pasal Himpunan Sejuta Belia kat putrajaya.
Bukan jugak cerita pasal Jom Heboh (jugak di putrajaya).
Tapi pasal makan...makan....dan makan...

Menu lunch hari ni ialah :

Kerapu tiga rasa. 
Selama 23 tahun aku hidup menu ni belum pernah ada dalam rekod masakan aku.
Dalam rekod makan kat luar ada la..
Huhuhu...nak tau kerapu aku ada 3 atau 4 atau 5 rasa...
tunggu aku update blog next monday kay..

Dan :

Kailan goreng.
(my husband's feveret dish of vege)
Rekod masakan : 2 kali.
So...it taste better nanti..
Hope so.
(*aku tak suka sayur !Tak sedap!)


Menu dinner pulak :

Mee Hailam.
Rekod masakan : tak pernah masak.
Tengok resepi dia macam senang.
Harap2 malam ni kerajinan aku tak luntur tiba-tiba,
supaya aku boleh merealisasikan impian untuk masak mee hailam
(cehh..tiba2 skem tak tentu pasal)
=p



Nak tengok hasil masakan tukang masak TERULUNG (correction: TERGULUNG sebenarnya) ni,
tunggu.....................


Have a great weekend to everyone !
Daa.. 



No comments:

Post a Comment