(^_^)

Saturday 26 March 2011

DASAR LELAKI !

Pagi-pagi buka fb je terus 'terjumpa' sesuatu.

Sesuatu yang dulu nampak pelik di mata aku.
Sesuatu yang dulu tak pernah ada penjelasan.
Sesuatu yang dulu selalu aku persoalkan.
Sesuatu yang totally dah ubah hidup aku 360 degree.
Sesuatu yang telah menjawab persoalan aku...akhirnya.

Sesuatu yang jadi tanda tanya dalam otak aku ialah ini


IN A RELATIONSHIP WITH *****

Pada pihak yang terlibat dengan sesuatu ini,
wish korang bahagia sampai akhir hayat...
dengan apa yang korang dah buat pada aku.



At last kita masih perlukan kawan jugak kan...hu3..terima kasih kawan.




2 comments:

  1. ko jupe pe??
    ak dh mkin pning, pe cite sbenaryer??
    ko leh cite kn kt ak kn??
    kite kn kwn..)

    ReplyDelete
  2. kan aq dah citer kt ko dlu.
    yg hubby ko pon bg pndapat skali 2...
    ingat x?
    jangkaan aq mmg btul...
    dan sgt tepat.
    sabtu lpas aq terjumpa bukti dan jwpn skali
    (^_^)

    wish them happy ever after hu3....
    (wish 2 sebenanya berbaur kurg ikhlas =p jahat kan aq..)

    ReplyDelete